دوربین مدار بسته تلویزیونی IP
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته تلویزیونی IP تصاویر با کیفیت بالا را روی شبکه های کامپیوتر شما ایجاد می کند. این نوع دوربین ها تصاویر را به داده تبدیل می کنند و سپس آنها را از طریق اتصال شبکه یا اینترنت ارسال می کنند، به این ترتیب امکان رویت تصاویر هر کجا که به اینترنت وصل شوید را فراهم می کنند.

شما می توانید فیلم دوربین های مدار بسته تلویزیونی ضبط شده از محیط زندگی و کسب و کار خود را روی کامپیوتر شخصی، موبایل یا تبلت ببینید، زیرا همه اینها روی اینترنت انجام می شوند و نیاز به کابل اتصال دارند تا سیستم دوربین های مدار بسته تلویزیونی IP را ایجاد کنند از اینرو دوربین مدار بسته بی سیم و دوربین مدار بسته وای فای شبیه یکدیگر هستند.

طرز کار دوربین مدار بسته تلویزیونی IP

این سیستم های مدار بسته به شکل سنتی و از طریق سیم و کابل ویدئویی به مانیتور یا DVD وصل می شوند و از طرف دیگر سیستم دوربین اطلاعات ویدئویی را به ارتباط دیجیتالی نظیر وای فای، اترنت، USB و موارد دیگر وصل می کنند.

هر وسیله ای که قادر باشد تصاویر را از طریق شبکه انتقال دهد، خودش یک دوربین است به این دلیل شما نیازی به تمامی سیم ها ندارید.

دوربین مدار بسته IP بی سیم با اتصال به پهنای باند بی سیم کار می کند. بنابراین می توانید دوربین را هر کجای  روتر بی سیم قرار دهید.

اگر بتوانید سیستم دوربین مدار بسته را به درستی تنظیم کنید می توانید فیلم ها را از هر نقطه ای که می خواهید ببینید، به همان اندازه که ارتباط اینترنتی دارید می توانید تصاویر را مشاهده و ضبط و ثبت کنید. این قابلیت و ویژگی دوربین های مدار بسته تلویزیونی IP است که به عنوان شبکه ویدئویی نظارتی کار می کنند.





:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: